неділя, 16 вересня 2012 р.

17 вересня. Другий урок роботи над проектом

По-перше, для дослідження нам потрібна інформація. Вчитель на уроці розповів нам про правильне використання Інтернету, про дозвіл батьків на використання інтернет джерел і дотримання авторських прав, про заповнення форми оцінювання веб сайту і списку використаних джерел - все це допоможе нам правильно розподілити час і знайти основну інформацію для проведення дослідження. Спочатку ми ознайомилися з поколіннями комп'ютерів - їх у нас вийшло всього 5 і ми могли створити таку таблицю. Переглянувши отриману таблицю ми вирішили дослідити як змінилися показники швидкодії і об'єму операційної пам'яті на протязі цих поколінь, тобто з 1945 по 1990 рік. Результати можна передивитись за посиланням Діаграми. Знайшовши всю потрібну інформацію про винаходи і винахідників елементних баз кожного покоління ми побудували схему зв'язку винаходу і років кожного покоління - Схема винаходів і поколінь комп'ютерів. Таким чином можна зробити висновки, що щвидкодія комп'ютерів збільшувалась кожні 10 років до 5 покоління в 100 разів, об'єм операційної пам'яті збільшувався до 3 покоління в 2 рази кожні 10 років, і тільки в 4 поколінні збільшився в 100 тис. разів! Це неймовірно! Якщо ж подивитися на схему винаходів і поколінь комп'ютерів, то елементну базу кожного наступного покоління конструювали в середньому на 10-15 років раніше від її використання в комп'ютері. Дуже цікаво, що ж з цими винаходами робили усей цей час доки не застосували їх саме в комп'ютері... Але це ще не вся робота. Виходячі з наших досліджень і переглянувши всю техніку, яка зараз використовується, нам не складно буде розробити свою модель "комп'ютера майбутнього". :-)  

Немає коментарів:

Дописати коментар